
Przetestuj wirtualną centralę TeleCube
Skorzystaj z 14-dniowego okresu testowego i przekonaj się jak centrala telefoniczna w chmurze może usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy podczas pracy zdalnej.
Jak przetestować
Poniżej prezentujemy jak zarejestrować się na okres próbny, a po nim kontynuować współpracę.
1. Wybierz pakiet wirtualnej centrali
Wybierz jeden z czterech prezentowanych poniżej pakietów wirtualnej centrali i zarejestruj się na bezpłatny 14-dniowy okres testowy.
2. Zarejestruj się
Jeśli masz już wybrany pakiet, kliknij przy nim „Wypróbuj za darmo”.
W formularzu rejestracyjnym wprowadź w przeznaczonym do tego polu numer NIP firmy oraz, jeśli posiadasz, wpisz kod Promocyjny.
W kolejnej części formularza uzupełnij wymagane dane oraz załącz dokument potwierdzający rejestrację firmy.
Jeżeli nie podałeś wcześniej kodu promocyjnego, możesz dokonać tego na tej stronie. W tym celu w sekcji „Dane kontaktowe” zaznacz checkbox przy „Chcę skorzystać z promocji TeleCube (m.in. kody promocyjne)!”, a następnie wprowadź kod posiadany kod.
Po dokonaniu rejestracji i pomyślnej weryfikacji otrzymasz od nas drogą mailową link aktywacyjny, który należy kliknąć aby aktywować konto.
3. Skonfiguruj Wirtualną Centralę TeleCube
Po aktywacji konta TeleCube zapoznaj się z usługą. Dodaj numery z naszej puli lub przenieś dotychczas używane (wyślij do nas odpowiedni Wniosek) oraz skonfiguruj swoją centralkę jak i numery wewnętrzne (konta SIP) do obsługi połączeń.
Informacje, które mogą się Tobie przydać podczas pierwszych chwil korzystania z usług TeleCube, znajdziesz na stronie Pierwsze kroki.
4. Kontynuuj współpracę
Po okresie testowym nawiąż z nami współpracę w opcji prepaid (przedpłata) lub postpaid (Umowa) i korzystaj z wirtualnej centrali.

Oferta dla Twojej firmy
Zapoznaj się z pakietami wirtualnej centrali TeleCube. Wybierz dowolny z nich i przetestuj go przez 14 dni, bez opłat i zobowiązań.
Start
- Podstawowa wirtualna centrala (m.in IVR, kolejkowanie, e-fax, warunki czasowe, SMS)
- Do 200 minut na rozmowy lub do 111 SMSów*
- 2 polskie numery stacjonarne do wyboru z 49 stref numeracyjnych
- 5 numerów wewnętrznych (stanowisk telefonicznych)
Biznes
- Podstawowa wirtualna centrala (m.in. IVR, kolejkowanie, biling online) + nagrywanie rozmów
- Do 400 minut na rozmowy lub do 222 SMSów*
- 5 polskich numerów stacjonarnych do wyboru z 49 stref numeracyjnych
- 10 numerów wewnętrznych (stanowisk telefonicznych)
- 1 polski numer komórkowy**
Premium
- Podstawowa wirtualna centrala (m.in. IVR, kolejkowanie, biling online) + nagrywanie rozmów + telekonferencje + TeleCube Pro + monitorowanie rozmów + 1 widget RINGY
- Do 800 minut na rozmowy lub do 444 SMSów*
- 10 polskich numerów stacjonarnych do wyboru z 49 stref numeracyjnych
- 20 numerów wewnętrznych (stanowisk telefonicznych)
- 2 polskie numery komórkowe**
Elite
- Podstawowa wirtualna centrala (m.in. IVR, kolejkowanie, biling online) + nagrywanie rozmów + telekonferencje + TeleCube Pro + monitorowanie rozmów + 1 widget RINGY + API – wersja podstawowa
- Do 1600 minut na rozmowy lub do 888 SMSów*
- 20 polskich numerów stacjonarnych do wyboru z 49 stref numeracyjnych
- 40 numerów wewnętrznych (stanowisk telefonicznych)
- 4 polskie numery komórkowe**
*Przysługuje tylko dla Umowy okresowej (na minimum 12 miesięcy). Podana liczba minut dotyczy rozmów ze stawką 5 groszy netto / 1 minutę. Minuty można wymienić na SMSy (szczegóły znajdują się tutaj).
**Przy podłączeniu numeru komórkowego obowiązuje opłata aktywacyjna 49 zł netto / 1 numer (dla Umowy okresowej opłata aktywacyjna wynosi: 29 zł netto / 1 numer).
Do cen netto podanych na niniejszej stronie należy doliczyć 23% VAT.
Kontakt
Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą zachęcamy serdecznie do kontaktu poprzez mail, telefon lub czat.
Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.