Promocja-telecube

Przetestuj wirtualną centralę TeleCube

Skorzystaj z 14-dniowego okresu testowego i przekonaj się jak centrala telefoniczna w chmurze może usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy podczas pracy zdalnej.

Jak przetestować

Poniżej prezentujemy jak zarejestrować się na okres próbny, a po nim kontynuować współpracę.

1. Wybierz pakiet wirtualnej centrali

Wybierz jeden z czterech prezentowanych poniżej pakietów wirtualnej centrali i zarejestruj się na bezpłatny 14-dniowy okres testowy.

2. Zarejestruj się

Jeśli masz już wybrany pakiet, kliknij przy nim „Wypróbuj za darmo”.

W formularzu rejestracyjnym wprowadź w przeznaczonym do tego polu numer NIP firmy oraz, jeśli posiadasz, wpisz kod Promocyjny.

W kolejnej części formularza uzupełnij wymagane dane oraz załącz dokument potwierdzający rejestrację firmy.

Jeżeli nie podałeś wcześniej kodu promocyjnego, możesz dokonać tego na tej stronie. W tym celu w sekcji „Dane kontaktowe” zaznacz checkbox przy „Chcę skorzystać z promocji TeleCube (m.in. kody promocyjne)!”, a następnie wprowadź kod posiadany kod.

Po dokonaniu rejestracji i pomyślnej weryfikacji otrzymasz od nas drogą mailową link aktywacyjny, który należy kliknąć aby aktywować konto.

3. Skonfiguruj Wirtualną Centralę TeleCube

Po aktywacji konta TeleCube zapoznaj się z usługą. Dodaj numery z naszej puli lub przenieś dotychczas używane (wyślij do nas odpowiedni Wniosek) oraz skonfiguruj swoją centralkę jak i numery wewnętrzne (konta SIP) do obsługi połączeń.

Informacje, które mogą się Tobie przydać podczas pierwszych chwil korzystania z usług TeleCube, znajdziesz na stronie Pierwsze kroki.

4. Kontynuuj współpracę

Po okresie testowym nawiąż z nami współpracę w opcji prepaid (przedpłata) lub postpaid (Umowa) i korzystaj z wirtualnej centrali.

testy-centrali-TeleCube

Oferta dla Twojej firmy

Zapoznaj się z pakietami wirtualnej centrali TeleCube. Wybierz dowolny z nich i przetestuj go przez 14 dni, bez opłat i zobowiązań.

*Przysługuje tylko dla Umowy okresowej (na minimum 12 miesięcy). Podana liczba minut dotyczy rozmów ze stawką 5 groszy netto / 1 minutę. Minuty można wymienić na SMSy (szczegóły znajdują się tutaj).

**Przy podłączeniu numeru komórkowego obowiązuje opłata aktywacyjna 49 zł netto / 1 numer (dla Umowy okresowej opłata aktywacyjna wynosi: 29 zł netto / 1 numer).

Do cen netto podanych na niniejszej stronie należy doliczyć 23% VAT.

Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą zachęcamy serdecznie do kontaktu poprzez mail, telefon lub czat.

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

Claude ICT Poland sp. z o. o.,
ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice