Wirtualna centrala-min

Wirtualna centrala Twoje narzędzie telefoniczne do pracy zdalnej

Poznaj wirtualną centralę TeleCube. Przeczytaj o jej możliwościach i zaletach. Przekonaj się dlaczego w połączeniu z telefonią internetową stanowi polecane rozwiązanie dla firm do wdrożenia telefonicznych stanowisk zdalnych.

Co to jest telefonia internetowa TeleCube

Telefonia VoIP TeleCube jest alternatywą dla telefonii analogowej. W porównaniu z tradycyjną telefonią oferuje znacznie więcej możliwości (w tym efektywnych funkcji i usług dla biznesu), a połączenia w jej ramach są realizowane przy użyciu Internetu. Co z tym związane korzystanie z niej jest niezależne od lokalizacji. Wystarczy posiadać określone urządzenia i dostęp do łącza internetowego by móc wykonywać w dowolnym miejscu połączenia z numeru bądź numerów telefonicznych TeleCube. Telefonia internetowa TeleCube to także: niskie stawki za abonament i połączenia, darmowe rozmowy w sieci oraz bogata oferta numerów i urządzeń dedykowanych dla VoIP.

Numery-telefoniczne

Numery stacjonarne, komórkowe i wewnętrzne

Szeroka oferta numerów (w tym zagranicznych).
W przypadku polskiej numeracji stacjonarnej możesz dobrać numer z dowolnej strefy niezależnie od Twojej lokalizacji. Korzystaj z możliwości przeniesienia Twoich numerów do TeleCube. Łącz się w prosty sposób z pracownikami lub przełączaj rozmowy przy użyciu skróconych numerów tj. wewnętrznych.

Urządzenia-TeleCube-voip

Urządzenia i aplikacje VoIP do realizacji połączeń

W TeleCube możesz dobrać urządzenia według swoich reguł np. zgodnie z miejscem świadczenia pracy albo specyfiką konkretnego działu. Dla zdalnej pracy m.in. w dziale contact bądź call center sprawdzi się z pewnością laptop z komunikatorem VoIP i słuchawkami. W biurze lepszą opcją mogą okazać się telefony VoIP (np. przewodowe) lub komputery z aplikacją VoIP i słuchawkami.

Niskie-stawki

Niskie stawki za rozmowy telefoniczne i SMSy*

Za połączenia telefoniczne i wysyłkę faxów zapłacisz już od 5 groszy netto / minutę, a za SMS od 9 groszy netto / 1 SMS. Najtańszy abonament w TeleCube kosztuje 9 zł netto / miesiąc (dotyczy pakietu Mini z 2 numerami telefonicznymi). Zakup wirtualnej centrali w najprostszej wersji (dla 5 stanowisk) to standardowo wydatek rzędu 39 zł netto / mc.

Darmowe-rozmowy-telefoniczne

Darmowe rozmowy telefoniczne

Wszystkie rozmowy realizowane w ramach sieci TeleCube są bezpłatne. Dotyczy to nie tylko pracowników ale również firm czy osób współpracujących z Tobą, posiadających numery w TeleCube. Darmowe połączenia mają szczególne znaczenie przy dużym wolumenie prowadzonych rozmów, w tym z pracownikami którzy wykonują swoje zadania zdalnie.

*Do cen netto podanych na niniejszej stronie należy doliczyć 23% podatku VAT

Wirtualna centrala TeleCube – idealne narzędzie do pracy zdalnej

Centrala telefoniczna TeleCube jest rozwiązaniem w chmurze. Bazując na telefonii VoIP staje się efektywnym rozwiązaniem do zarządzania: pracownikami, rozmowami telefonicznymi, usługami oraz urządzeniami VoIP. Sprawdza się idealnie jako narzędzie do pracy zdalnej. Co niezwykle istotne stanowisko telefoniczne dla swojego pracownika zdalnego, który korzysta z TeleCube możesz przygotować sprawnie i w łatwy sposób, często bez konieczności pomocy specjalisty.

Wirtualne centrala TeleCube jest oferowana w formie 4 pakietów. Pakiety różnią się ceną oraz ilością i rodzajem: numerów i funkcjonalności. Wybrany pakiet możesz przetestować przez 14 dni bez zobowiązań i opłat. Po okresie testowym dany pakiet możesz zakupić w opcji prepaid lub w ramach Umowy okresowej.

E-centrala TeleCube posiada wiele funkcji. Większość z nich będzie niezwykle przydatna gdy zdecydujesz się na przeniesienie firmy, w tym stanowisk telefonicznych z opcji świadczenia pracy w biurze na zdalną.  Poznaj kilka z nich.

IVR-TeleCube

IVR - system zapowiedzi głosowych

Przygotuj schemat połączeń Klientów z pracownikami firmy przy użyciu komunikatów głosowych oraz opcji tonowego wyboru.

Kolejkowanie-rozmow

Kolejkowanie rozmów przychodzących

Ustaw odpowiednie strategie łączenia dzwoniących z konsultantami. Odtwarzaj Klientom muzykę i komunikaty o zajmowanym miejscu w kolejce.

Billing-polaczen

Billing online i raporty z kolejek

W prosty sposób przy użyciu filtrów przeglądaj historię kontaktów z Klientami. Pobieraj i korzystaj z rozbudowanych raportów z kolejek.

SMS-wiadomosci

Automatyzacja wiadomości SMS

Zautomatyzuj wysyłkę wiadomości SMS według swoich reguł. Przesyłaj opracowane wcześniej treści zaraz po zdarzeniu albo w ustalonym, późniejszym terminie.

telekonferencje-online

Telekonferencje

Prowadź rozmowy telefoniczne w wirtualnym pokoju z wieloma osobami (max. 30) znajdującymi się w różnych miejscach.

Nagrywanie-rozmów

Nagrywanie rozmów

Nagrywaj połączenia z Klientami i odtwarzaj je lub pobieraj w dogodnym dla Ciebie momencie, przy użyciu umieszczonego na Panelu billingu online.

Claude-Control

Claude Control

Przysłuchuj się zdalnie  rozmowom telefonicznym swoich pracowników i udzielaj im pomocy na bieżąco, korzystając z trybu szeptu.

Nieodebrane-połączenia

Nieodebrane połączenia

Wyszukaj w łatwy sposób połączenia, które nie doszły do skutku i oddzwaniaj na numery znajdujące się w zestawieniu, aby nie stracić Klientów.

Do przedstawionego zestawienia warto jeszcze dodać takie możliwości jak: przekierowanie połączeń na numery zewnętrzne, widget call back (umieszczony na Twojej stronie www, służy do automatycznego oddzwaniania do Klienta, który pozostawił swój numer) oraz integrację z systemami CRM (przy wykorzystaniu API).

Jesteśmy dumni z naszych Klientów

Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą zachęcamy serdecznie do kontaktu poprzez mail, telefon lub czat.

Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

221 13 14 15

info@telecube.pl

Claude ICT Poland sp. z o. o.,
ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice