
Wirtualna centrala Twoje narzędzie telefoniczne do pracy zdalnej
Poznaj wirtualną centralę TeleCube. Przeczytaj o jej możliwościach i zaletach. Przekonaj się dlaczego w połączeniu z telefonią internetową stanowi polecane rozwiązanie dla firm do wdrożenia telefonicznych stanowisk zdalnych.
Co to jest telefonia internetowa TeleCube
Telefonia VoIP TeleCube jest alternatywą dla telefonii analogowej. W porównaniu z tradycyjną telefonią oferuje znacznie więcej możliwości (w tym efektywnych funkcji i usług dla biznesu), a połączenia w jej ramach są realizowane przy użyciu Internetu. Co z tym związane korzystanie z niej jest niezależne od lokalizacji. Wystarczy posiadać określone urządzenia i dostęp do łącza internetowego by móc wykonywać w dowolnym miejscu połączenia z numeru bądź numerów telefonicznych TeleCube. Telefonia internetowa TeleCube to także: niskie stawki za abonament i połączenia, darmowe rozmowy w sieci oraz bogata oferta numerów i urządzeń dedykowanych dla VoIP.
Numery stacjonarne, komórkowe i wewnętrzne
Szeroka oferta numerów (w tym zagranicznych).
W przypadku polskiej numeracji stacjonarnej możesz dobrać numer z dowolnej strefy niezależnie od Twojej lokalizacji. Korzystaj z możliwości przeniesienia Twoich numerów do TeleCube. Łącz się w prosty sposób z pracownikami lub przełączaj rozmowy przy użyciu skróconych numerów tj. wewnętrznych.
Urządzenia i aplikacje VoIP do realizacji połączeń
W TeleCube możesz dobrać urządzenia według swoich reguł np. zgodnie z miejscem świadczenia pracy albo specyfiką konkretnego działu. Dla zdalnej pracy m.in. w dziale contact bądź call center sprawdzi się z pewnością laptop z komunikatorem VoIP i słuchawkami. W biurze lepszą opcją mogą okazać się telefony VoIP (np. przewodowe) lub komputery z aplikacją VoIP i słuchawkami.
Niskie stawki za rozmowy telefoniczne i SMSy*
Za połączenia telefoniczne i wysyłkę faxów zapłacisz już od 5 groszy netto / minutę, a za SMS od 9 groszy netto / 1 SMS. Najtańszy abonament w TeleCube kosztuje 9 zł netto / miesiąc (dotyczy pakietu Mini z 2 numerami telefonicznymi). Zakup wirtualnej centrali w najprostszej wersji (dla 5 stanowisk) to standardowo wydatek rzędu 39 zł netto / mc.
Darmowe rozmowy telefoniczne
*Do cen netto podanych na niniejszej stronie należy doliczyć 23% podatku VAT
Wirtualna centrala TeleCube – idealne narzędzie do pracy zdalnej
Centrala telefoniczna TeleCube jest rozwiązaniem w chmurze. Bazując na telefonii VoIP staje się efektywnym rozwiązaniem do zarządzania: pracownikami, rozmowami telefonicznymi, usługami oraz urządzeniami VoIP. Sprawdza się idealnie jako narzędzie do pracy zdalnej. Co niezwykle istotne stanowisko telefoniczne dla swojego pracownika zdalnego, który korzysta z TeleCube możesz przygotować sprawnie i w łatwy sposób, często bez konieczności pomocy specjalisty.
Wirtualne centrala TeleCube jest oferowana w formie 4 pakietów. Pakiety różnią się ceną oraz ilością i rodzajem: numerów i funkcjonalności. Wybrany pakiet możesz przetestować przez 14 dni bez zobowiązań i opłat. Po okresie testowym dany pakiet możesz zakupić w opcji prepaid lub w ramach Umowy okresowej.
E-centrala TeleCube posiada wiele funkcji. Większość z nich będzie niezwykle przydatna gdy zdecydujesz się na przeniesienie firmy, w tym stanowisk telefonicznych z opcji świadczenia pracy w biurze na zdalną. Poznaj kilka z nich.
IVR - system zapowiedzi głosowych
Przygotuj schemat połączeń Klientów z pracownikami firmy przy użyciu komunikatów głosowych oraz opcji tonowego wyboru.
Kolejkowanie rozmów przychodzących
Ustaw odpowiednie strategie łączenia dzwoniących z konsultantami. Odtwarzaj Klientom muzykę i komunikaty o zajmowanym miejscu w kolejce.
Billing online i raporty z kolejek
W prosty sposób przy użyciu filtrów przeglądaj historię kontaktów z Klientami. Pobieraj i korzystaj z rozbudowanych raportów z kolejek.
Automatyzacja wiadomości SMS
Zautomatyzuj wysyłkę wiadomości SMS według swoich reguł. Przesyłaj opracowane wcześniej treści zaraz po zdarzeniu albo w ustalonym, późniejszym terminie.
Telekonferencje
Prowadź rozmowy telefoniczne w wirtualnym pokoju z wieloma osobami (max. 30) znajdującymi się w różnych miejscach.
Nagrywanie rozmów
Nagrywaj połączenia z Klientami i odtwarzaj je lub pobieraj w dogodnym dla Ciebie momencie, przy użyciu umieszczonego na Panelu billingu online.
Claude Control
Przysłuchuj się zdalnie rozmowom telefonicznym swoich pracowników i udzielaj im pomocy na bieżąco, korzystając z trybu szeptu.
Nieodebrane połączenia
Wyszukaj w łatwy sposób połączenia, które nie doszły do skutku i oddzwaniaj na numery znajdujące się w zestawieniu, aby nie stracić Klientów.
Do przedstawionego zestawienia warto jeszcze dodać takie możliwości jak: przekierowanie połączeń na numery zewnętrzne, widget call back (umieszczony na Twojej stronie www, służy do automatycznego oddzwaniania do Klienta, który pozostawił swój numer) oraz integrację z systemami CRM (przy wykorzystaniu API).
Jesteśmy dumni z naszych Klientów















Kontakt
Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą zachęcamy serdecznie do kontaktu poprzez mail, telefon lub czat.
Pozostajemy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.